بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آری...با خودزنی تماشاگران،فقط قهرمانی را به تاخیر می اندازیم!

http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2012/09/3660_orig.jpg

سید مهدی رحمتی:کلا سه توپ روی دروازه سید آمد که دو تایش گل شد(یک گل را کمک داور افساید اعلام کرد)و یک توپ دیگر هم درعین بی خطر بودن  با عجله به کرنر فرستاد!
امیر حسین صادقی:
این بازیکن در 8 دیدار قبلی استقلال از بازیکنان خوب تیم بشمار می آمد اما در این دیدار در اولین توپی که می خواست دفع کند موفق عمل نکرد و باعث شد توپ پس از برخورد به پای وی مقابل رسول نویدکیا بیافتد و در کمال ناباوری با اسکورت دو مدافع ملی پوش استقلال یک توپ مرده را در دقیقه دوم بازی به گل تبدیل کند!و یا در صحنه ای دیگر در دفع توپ با سرموفق عمل نکرد و در نهایت با اشتباه دروازه بان ملی پوش استقلال نزدیک بود یک موقعیت کم خطر به پاشنه آشیل استقلال تبدیل بشود و ... !
در دقایق آخر بازی هم امیر حسین کاملا نشان داد که اصلا تمرکز ندارد و یم توپ کاشته شده در میانه های زمین را با شوتی یکضرب به پشت دروازه نفت آبادان انداخت که در برگشت نزدیک بود دروازه استقلال باز شود.
جواد نکونام:این بازیکن باتجربه  که عصبانیت وی را کمتر کسب در زمین فوتبال دیده است،در دقایقی که تیمش با یک گل از حریفش عقب افتاده بود در یک صحنه و در میانه میدان به دلیل سماجت یکی از بازیکنان آبادانی در گرفتن توپ آنقدر به دلیل استرس بالا عصبی به نظر می رسید که از کوره در رفت و به صورت غیر عمدی دستش را به صورت وی کوبید و از داور بازی یک اخطار بیهوده گرفت!
سیاوش اکبرپور:در طول تمام نود دقیق بازی پر استرس و عصبی به نظر می رسید و بارها بخاطر از دست دادن موقعیتهای خطرناک حتی توسط دیگر بازیکنان تیم،اعتراض می کرد و یا با دست به زمین می کوبید.در یک صحنه نیز سیاوش یک موقعیت 100% را در کمتا ناباوری به تیر دروازه کوبید!شایعه شده در انتهای بازی این بازیکن با امیر قلعه نویی درگیری لفظی پیدا کرده و سرنربی استقلال خطاب به وی گفته که فعلا بر سر تمرینات تیم حاضر نشود!
نتیجه:اگر استقلالی ها در دقایق انتهای بازی با نفت گل تساوی را دریافت می کردند،فکر می کنید وضعیت این تیم در جدول چگونه می شد؟حالا که استقلال بازی را برده و یک بازی هم کمتر دارد کجای جدول قرار گرفته و اگر بازی عقب افتاده اش را ببرد چه جایگاهی بدست خواهد آورد!؟
آری...از این دست حاشیه ها و خودزنی ها فقط رسیدن به آمادگی  کامل و مدعی قهرمانی شدن را به تاخیر می اندازد و هیچ سود دیگری برای تیم نخواهد داشت!در ضمن شاید با این شعارها فرهاد مجیدی را هم از استقلال دورتر کنیم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 7 / 1391برچسب:خودزنی ها,قهرمانی,هواداران,کادرفنی,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com